مطمئنا شما فقط برای تفریح از ایمیلتان استفاده نمی کنید. مثل هر صاحب کسب و کار دیگری شما چه بخواهید چه نخواهید، باید بفروشید تا در چرخه کسب و کار باقی بمانید.
به نظر شما راه نجات از این فروش بی روح چیست؟
در این جا 9 نکته جهت بالا رفتن فروشتان از طریق ایمیل مارکتینگ به شما آموزش داده می شوند.
قبل از این که چشم انداز هایتان آماده شوند اقدام به فروش نکنید :
تبدیل به یک دوست و یک منبع اطلاعاتی اولیه شوید؛ در این صورت بیشتر خوانده می شوید و فروش راحت تری خواهید داشت.
مزیت ها را برجسته تر کنید :
محصولتان را نفروشید. مزیت های محصولتان را بفروشید. این چیزی است که مشتریان را بیشتر ترغیب به خرید می کند.
نشان بدهید که مخاطبین در صورت عدم خرید چه چیزی را از دست خواهند داد :
مردم اکثرا رسیک پذیر نیستن و اکثرا از اشکالات و عوارض دوری می کنند. زمانی که احساس کنند در صورت رد پیشنهاد شما ضرر خواهند کرد تمایل بیشتری به خرید از شما پیدا خواهند کرد.
از یک فرمول دقیق و سخت گیرانه استفاده نکنید :
زیرا ایمیل مارکتینگ به صورت فرمولی ربات وار و خسته کننده به نظر می رسد.
برای هدف خود کار کنید :
داستان هایی جالب که مربوط به هدف خود می شود تعریف کنید.
یک مهلت مشخص تعیین کنید :
در این صورت افراد از تعویق جلوگیری می کنند و فرآیند خرید سریع تر شکل می گیرد.
لینک های متعدد قرار دهید :
با قرار دادن لینک های متعدد در صفحات مختلف شانس کلیک خوردنتان را برای ایمیل مارکتینگ افزایش دهید.
داشتن یک Call-to-action بی عیب و نقص :
از مخاطبین خود در کمپین های ایمیل مارکتینگ سوال کنید که چه توقعاتی از شما دارند؟
هم چنین سعی به مخاطبین خود این موضوع را بفهمانید که چرا خرید از شما به نفع شماست؟
از قدرت روانشناسی استفاده کنید :
سعی کنید در فرآیند ایمیل مارکتینگ آخرین مهلت ها را یاد آوری کنید و تکرار کنید چرا مبغون خواهند شد اگر از پیشنهادات شما استقبال نکنند.